A vállalatok
piaci szereplését már nem elegendő követő magatartással támogatni. Szükséges
az proaktÃv, innovatÃv fellépés. A megbÃzóinknak végzett közgazdaságtani kutatási
és fejlesztési munkák során olyan új módszertanokat dolgozunk ki, amelyekkel
növelhetik versenyelÅ‘nyüket, megerÅ‘sÃthetik piaci pozÃciójukat. A piackutatási
és értékelési módszerek területén végzett kutatói munkával, a kidolgozott innovatÃv
mérési lehetÅ‘ségekkel, a megbÃzóink képesek a vevÅ‘i szokásokról és magatartásformákról
pontos képet alkotni.
|
Tuesday, 30 January 2007 02:27 |
A jelen üzleti világában a kis- és középvállalkozások
vezetőinek, alkalmazottainak nehéz folya-matosan naprakésznek maradni és az
újabb és újabb kihÃvásoknak megfelelni. Ezt csak úgy lehet megvalósÃtani, ha
folyamatosan képzik önmagukat. Ennek következtében a tudás, azon belül is a
naprakész ismeretanyag jelentősen felértékelődött. Azonban azt sem szabad figyel-men
kÃvül hagyni, hogy egyre kevesebb idÅ‘ és pénz jut ezekre a képzésekre, valamint
gyorsab-ban és költségtakarékosabban kellene kielégÃteni a felmerülÅ‘ igényeket.
|
Last Updated on Tuesday, 30 January 2007 02:32 |
Read more...
|
|
|
|